poniedziałek, 5 stycznia 2015

138. Podsumowanie roku 2014

Skoro podsumowanie grudnia roku już za mną, to czas teraz na czytelnicze podsumowanie całego roku 2014. Przeczytałam 56 książek, o trzy mniej niż w roku 2013. Nie zmienia to jednak faktu, że jestem zadowolona z wyniku. Wykonałam plan minimum, którym było przeczytanie 52 książek. 


A książkami, które przeczytałam w ubiegłym roku są:

Styczeń

1. "Kot w stanie czystym" Terry'ego Pratchetta
2. "Europejka" Manueli Gretkowskiej
3. "Niesamowity dwór" Zbigniewa Nienackiego
4. "Kariera Nikodema Dyzmy" Tadeusza Dołęgi-Mostowicza
5. "Kontrola" Wiktora Suworowa
6. "Mansfield Park" Jane Austen
7. "Depeche Mode" Serhija Żadana

Luty

8. "Morderstwo odbędzie się..." Agathy Christie
9. "Małomówny i rodzina" Małgorzaty Musierowicz
10. "Śmiech iguany" Moniki Luft
11. "Żmijojad" Wiktora Suworowa

Marzec

12. "Kalamburka" Małgorzaty Musierowicz
14. "Język Trolli" Małgorzaty Musierowicz
15. "Morderstwo pod cenzurą" Marcina Wrońskiego
16. "Żaba" Małgorzaty Musierowicz

Kwiecień


Maj

20. "Casus belli" Jeffa Rovina
21. "Koty i ich sławni ludzie" Andżeliki Piechowiak

Czerwiec

24. „Czarna polewka” Małgorzaty Musierowicz
25. „Rajska jabłoń” Poli Gojawiczynskiej
26. „Sprężyna” Małgorzaty Musierowicz
27. „McDusia” Małgorzaty Musierowicz
28. „Kotek Splotek” Roba Scottona
29. „Psy wojny” Fredericka Forsytha

Lipiec

32. "Psie życie" Józefa Wilkonia
33. "Nielegalne związki" Grażyny Plebanek

Sierpień

37. "Rozbitek@brzeg.pl" Krystyny Januszewskiej

Wrzesień


Październik

45. "Gotowi na wszystko" Richarda Glovera
48. "Steele z Królewskiej Konnej" Jamesa Olivera Curwooda

Listopad

49. "Palindromadery" Tadeusza Morawskiego

Grudzień


Przeczytane przeze mnie książki reprezentują 14 krajów, a krajami tymi są:

- Polska - 30 książek
- Wielka Brytania - 6 książek;
- USA - 6 książek;
- Rosja - 2 książki;
- Białoruś - 2 książki;
- Bośnia i Hercegowina - 2 książki;
- Ukraina - 1 książka;
- Bułgaria -1 książka;
- Słowenia -1 książka;
- Chorwacja 1 książka;
- Serbia -1 książka;
- Niemcy - 1 książka;
- Macedonia -  1 książka;
- Australia - 1 książka.

Nie o wszystkich książkach napisałam notki, ale jeśli chodzi ilość napisanych na blogu postów, to w 2014 roku napisałam ich 83, o 33 więcej niż w roku 2013.

Na 2015 rok plan mam taki:
- przeczytać co najmniej 52 książek; 
- zmniejszyć stosik książek pożyczonych; 
- zmniejszyć stosik nieprzeczytanych książek z półki; 
- poznać nieco lepiej literaturę z krajów, w których obowiązuje język hiszpański. 

Mam nadzieję, że uda mi się go zrealizować.

A dla porównania:
- Moje blogowe podsumowanie roku 2013 znajduje się -> tutaj <-. 
- Moje podsumowanie roku 2014, które dodałam na portalu Biblionetka.pl znajduje się -> tutaj <-. W czytatce są  też odnośniki do moich czytelniczych podsumowań za lata: 2010, 2011, 2012 i 2013.

2 komentarze:

  1. No pewnie, że się uda :). Ja nic nie postanawiam, bo mam i tak bardzo ograniczony czas na czytanie, więc równie dobrze może być tak, że zarzucę książki na dłuższy czas.
    Podoba mi się bardzo Twój wątek książek słowiańskich, mam nadzieję, że będziesz dalej je promowała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki plan, chociaż nie narzucam sobie z góry. Ale będę zaglądać na pewno na półki z książkami z Europy Środkowej. Myślę, że na pewno jeszcze coś ciekawego wyszperam. ;)

      Usuń