piątek, 6 stycznia 2017

274. Książka roku 2016 - mini-plebiscyt

Rok się skończył, więc wszelkie podsumowania są na topie. W związku z tym postanowiłam wrócić do pomysłu mini-plebiscytu i zapytać:

Którą z przeczytanych przez Was książek uważacie za książkę roku 2016?

Nie musi to być książka wydana w 2016 roku. Ważne, żeby była w 2016 roku przeczytana. Ciekawa jestem, którą książkę uznajecie za tę „naj”, za odkrycie roku. 

Jeżeli macie ochotę wziąć udział w zabawie i małym głosowaniu, to czekam na Wasze maile z propozycjami: czytelnicze-podroze@wp.pl.


Na głosy czekam do 14 stycznia 2017 roku (sobota)  do godziny 23:59. Wyniki opublikuję 15 stycznia 2017. 

19 komentarzy:

  1. "Podróż po Ameryce" - Oriana Fallaci

    OdpowiedzUsuń
  2. Obawiam się, że byłabym jedyną osobą, która zagłosowała na takową książkę, więc nie wezmę udziału w zabawie. Za to mój głos w sondzie już masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups. Jednak okazuje się, że nie. Chciałam zagłosować, ale sonda z prawej strony bloga na temat przeczytanych książek po prostu znikła. Żadne odświeżenie nie pomaga.

      Usuń
    2. Czasami mi znika. Nie wiem od czego to zależy. :)

      I skąd obawa, że byłabyś jedyną osobą, która by zagłosowała? :)

      Usuń
    3. Vampireheart, dlaczego nie zaproponujesz tytułu, nawet jeśli to coś mało popularnego? Może właśnie kogoś to zainteresuje?

      Usuń
    4. Każdy tytuł jest ważny. Zrobię potem listę z podsumowaniem wszystkich książek, które zostały zgłoszone. :)

      Rok wydania czy gatunek są obojętne. Nie musi być bestsellerem. Ważne, że osoba zgłaszająca może powiedzieć: "Dla mnie ta książka w tym roku była najlepsza". ;)

      Śmiało.:)

      Amietasz, mam nadzieję, że i Ty zgłosisz swoją propozycję. Można tu, można mailowo. ;)

      Usuń
    5. Oczywiście, że miałem zamiar zgłosić swoją propozycję, ale musiałem się nad nią chwilę zastanowić. W zeszłym roku żaden tytuł nie zrobił na mnie takiego wrażenia, aby powiedzieć, że TO JEST TO!, jakkolwiek przeczytałem kilka dobrych książek. Na pewno jedną z najlepszych była Opowieść o niezwyczajnym życiu Simony Kossak. Nie tylko książka sama w sobie dobra, ale przedstawia również niezwykle ciekawą postać (i to akurat dla mnie jest odkrycie roku).

      Usuń
    6. Dziękuję za propozycję. :)
      Czasem trudno wybrać jedną książkę. ;)

      Usuń
  3. Z 30 przeczytanych ksiązek za odkrycie roku 2016 uważam "Monsignore Kichote" G. Greene'a.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten problem ze znikającą sondą, który się od czasu do czasu pojawia, prawdopodobnie wynika z szyfrowanego połączenia. Jak adres strony zaczyna się od http to sonda działa normalnie, jak od https – wtedy znika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Huragan - Gąsiorowski Wacław 6,0

    Nomowie 3 tomy 5,5

    Córka fortuny 5,0

    Rodzina Połanieckich 5,5

    Jak zmieniałam zdanie 5,5

    I co tu wybrać?...... Huragan Gąsiorowskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycję. :)
      A wszystkie tytuły wyglądają interesująco.

      Usuń
  6. Dla mnie to "Przejęzyczenie" - http://www.biblionetka.pl/book.aspx?id=400129

    I nadal nie widzę u Ciebie sondy. Myślałam, że może adblock coś blokuje, więc go wyłączyłam, ale nadal w sondzie mam link do toreb. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że może być tak jak napisał Artur.
      U mnie to różnie, raz zaskoczy, raz nie. :/

      I dziękuję za głos. :)

      Usuń
  7. Sama też rzecz jasna wytypuję swoją książkę roku, wybór dość trudny, ale postawię na "Stulatka, który wyskoczył przez okno i zniknął" Jonasa Jonassona.

    OdpowiedzUsuń