niedziela, 4 stycznia 2015

137. Podsumowanie - grudzień 2014

Podsumowania wyzwania „Czytam słowiańskich pisarzy” już za mną, czas więc na podsumowania czytelnicze. Zacznę od podsumowania grudnia, a grudzień pod względem ilości przeczytanych książek był nieco lepszy od listopada. Przeczytałam sześć książek, którymi były:

55. „A guru ruga: Palindromy” Tadeusza Morawskiego

Myślę, że całkiem niezły wynik. Prawda, zawsze mogłoby być lepiej, ale ja nie narzekam. Nowy rok trwa. Czas pokaże, ile książek uda mi się przeczytać w styczniu i całym roku 2015.

6 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że nie słyszałam o tym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik. Oby ten rok był jeszcze lepszy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mam nadzieję. Jutro wrzucę podsumowanie zeszłego roku. :)

      Usuń
  3. Severskiego i Rudnicką mam w planach. :)

    OdpowiedzUsuń