wtorek, 2 grudnia 2014

124. Podsumowanie - listopad 2014

Wczoraj podsumowałam wyzwanie, więc dziś zrobię podsumowanie czytelnicze. Przeczytałam tylko (albo aż, jak kto woli) dwie książki. A są nimi:

49. "Palindromadery" Tadeusza Morawskiego

Nieco lepiej jest, jeśli chodzi o książki, które zaczęłam czytać, ale jeszcze nie skończyłam. A jestem w trakcie czytania czterech książek. A są to:

- "Niewierni" Vincenta V. Severskiego;
- "Jeden dzień" Davida Nichollsa;
- "A guru ruga: Palindromy" Tadeusza Morawskiego;
- "Nomen omen" Marty Kisiel.

Listopad może nie najlepszy, ale grudzień powinien być lepszy. Wystarczy, że skończę wszystkie zaczęte książki. A skończę. ;)

8 komentarzy:

  1. Na pewno w grudniu będzie lepiej. Tego Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy "Anielki" nie czytałam :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero teraz przeczytałam. A jeszcze tyyyyle klasyki przede mną. ;)

      Usuń
  3. Widzę, że fajne lektury się zapowiadają. O Marcie Kisiel słyszałam wiele dobrego i jestem bardzo ciekawa jej książek, a Nichollsa czytałam jedną książkę i nawet mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobają wszystkie zaczęte i co wieczór mam problem, którą by to czytać. :)

      Usuń
  4. Kisiel cudna. Ciekawa jestem Severskiego.

    OdpowiedzUsuń