środa, 2 lipca 2014

93. Podsumowanie - czerwiec 2014

Lipiec już trwa, czas więc na czytelnicze podsumowanie czerwca. A czerwiec pod tym kątem okazał się świetny. Przeczytałam 8 książek, a są nimi:

24. „Czarna polewka” Małgorzaty Musierowicz
25. „Rajska jabłoń” Poli Gojawiczynskiej
26. „Sprężyna” Małgorzaty Musierowicz
27. „McDusia” Małgorzaty Musierowicz
28. „Kotek Splotek” Roba Scottona
29. „Psy wojny” Fredericka Forsytha

Mam podejrzenia, że Frederick Forsyth, to niezły pisarz. Chyba jeszcze sięgnę po jego książki. Ale póki co zaczęłam i jeszcze nie skończyłam czytać:

- „A na imię jej będzie Aniela” Marcina Wrońskiego
- „Nielegalne związki” Grażyny Plebanek
- "rozbitek@brzeg.pl" Krystyny Januszewskiej


Dawno nie zdarzył mi się tak niezły miesiąc, jak widać po numeracji coraz bliżej mam do przeczytania 52 książek w 2014 roku. Zobaczymy jaki pod tym wzgędem będzie lipiec.:)

4 komentarze:

  1. Gratuluję świetnego wyniku :) Na pewno uda Ci się przeczytać te 52 książki do końca roku, a może i więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieję, że będzie więcej. :)

      Usuń
  2. Brawo! Naprawdę dobry miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń