czwartek, 20 stycznia 2022

431. 9 urodziny bloga

Dzisiaj mija 9 lat odkąd założyłam tego bloga i zaczęłam z mniejszą lub większą częstotliwością pisać.

W ostatnich latach moja blogowa aktywność jest mniejsza niż na początku blogowania, ale z racji tego, że lubię robić podsumowania (które są najczęstszymi postami), to czasem coś piszę. Samo blogowanie to fajna sprawa, chociaż tylko hobbystyczna. 

Z ciekawszych blogowych statystyk:

1.       Napisałam 431 postów (łącznie z tym jak widać)
2.       Blog został wyświetlony 88566 razy (przynajmniej w chwili publikacji tego posta).
3.       Blog ma niezmiennie 29 obserwatorów.
4.       Blogowy fanpage na facebooku ma 501 polubień.
 
Wzięłam też udział w kilku wyzwaniach czytelniczych, dzięki którym przeczytałam kilka książek, po które zapewne bym nie sięgnęła.

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają. ;)

1 komentarz:

  1. Powodzenia w dalszym prowadzeniu i samych wspaniałych lektur :-)

    OdpowiedzUsuń