niedziela, 9 stycznia 2022

429. Czytelnicze podsumowanie 2021 roku

Czas nastał odpowiedni na czytelnicze podsumowanie minionego roku. Przeczytałam tylko 23 książki, więc zdecydowanie mniej niż zakładałam. Są to:

Styczeń

1. "Galicja na torach czyli kolejowa historia Podbeskidzia" Jacka Kachla
2. "Gówno się pali " Petra Šabacha 
3. "Daltonowie i zamieć" Morrisa i Goscinny'ego

Luty

4. "Legenda Zachodu" Patricka Nordmanna oraz Morrisa

Marzec

5. "Zbyt wiele szczęścia" Alice Munro

Kwiecień

6. "Świat równoległy: Reportaże o ludziach i miejscach, które wydaje się, że znamy" Tomasza Michniewicza
7. "Doktor Żywago" Borysa Pasternaka

Maj

8. "Skarb Daltonów" Vicqa i Morrisa
9. "13 pięter" Filipa Springera
10. "Nie hańbi" Olgi Gitkiewicz

Czerwiec

11. "Najlepiej w życiu ma Twój kot" W. Szymborskiej i K. Filipowicza

Lipiec

12. "Czarny Anioł: Opowieść o Ewie Demarczyk" Angeliki Kuźniak i Eweliny Karpacz-Oboładze
13. "Alibi" Claude'a Guylouisa i Morrisa 
14. "Odyseja kota imieniem Homer: Prawdziwa historia ślepego kota i kobiety, którą nauczył miłości" Gwen Cooper

Sierpień

15. "Opóźnienie może ulec zmianie" Marcina Antosza - ocena 4.5/6.
16. "Beduinki na Instagramie: Moje życie w Emiratach" Agnieszki Chrobak

Wrzesień

17. "Ziemia obiecana" Jula i Achde;
18. "Pętla na szyi" Laurenta Gerry i Achde.

Październik

19. "Rysiek Riedel we wspomnieniach" Marka Sitko

Listopad

20. "Iłła: Opowieść o Kazimierze Iłłakowiczównie" Joanny Kuciel-Frydryszak.

Grudzień

21. "Portret wisielca" Marcina Wrońskiego
22. "Artyści, PRL i bezpieka" Sebastiana Ligarskiego i Grzegorza Majchrzaka
23. "Czas Herkulesów" Marcina Wrońskiego.

Z innych ciekawostek:
  • Kupiłam 31 jeden książek.
  • Przeczytane książki reprezentują: Polskę (13 książek), Belgię (6 książek), Czechy (1 książka), Kanadę (1 książka), Rosję (1 książka), USA (1 książka).
  • Targów Książki w 2021 roku nie odwiedziłam.
  • Nie udało mi się zrealizować wyzwanie "Przeczytam 52 książki", wyzwanie przechodzi na rok kolejny. ;)
Z serwisów dotyczących książek niezmiennie odwiedzam Biblionetkę oraz granice.pl.
Moją ulubioną księgarnią jest Bonito, nieco rzadziej odwiedzam księgarnie stacjonarne niestety.

Mam nadzieję, że rok 2022 będzie nieco lepszy. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz