poniedziałek, 13 listopada 2017

309. Targi Książki po raz drugi, czyli co przywiozłam...

We wczorajszym poście napisałam, że z Targów Książki nie można wrócić z pustymi rękami. W związku z tym wręcz muszę się pochwalić tym, co z targowych stoisk przywiozłam.

Kupiłam dwie książki:


- "Euro 2016. Przewodnik Kibica" Dariusza Rekosza;
- "Kwiat kalafiora" Małgorzaty Musierowicz.

W tej pierwszej autograf złożył Krzysztof Skiba, o czym pisałam wczoraj.

Przywiozłam jeszcze pakiet ze spotkania blogerów, w którym znalazłam :

- zakładki:





- notes i kartkę:



- drugi notes wraz z pisadłem (żeby był pod ręką do podpisów:)):

Tak, to ten sam, który we wczorajszym poście leżał obok autografu. :)

Zestaw uzupełniają dwie książki...:




- "Foresta Umbra" Pawła Jaszczuka;
- "Kosiarz" Nicholasa Irvinga i Gary'ego Brozeka.

... i dwa sympatyczne drobiazgi:




Było z czym wracać. :)

3 komentarze: