niedziela, 4 września 2016

253. Mini-plebiscyt "Książka wakacji 2016" - podsumowanie

Dzisiaj 4 września, czas więc na małe podsumowanie mini-plebiscytu "Książka wakacji 2016". Książki postanowiło nominować dwoje czytelników bloga oraz ja, pomysłodawczyni. :)

A wyróżnione zostały:

1. "Czarnobylska modlitwa" Swietłany Aleksijewicz.
2. "Saga Puszczy Białowieskiej" Simony Kossak.
3. "Nasz człowiek w Hawanie" Grahama Greene'a.
4. "Moja babcia, Niemcy i Wojna" Janiny Wieczerskiej (propozycja moja).
5. "Wybór Zofii" Williama Styrona (propozycja moja).

Dziękuję za zgłoszone książki, na pewno warto przeczytać. :)
Do pomysłu mini-plebiscytu na pewno jeszcze wrócę, mam nadzieję, że jeszcze niejedna książka będzie wyróżniona. :)

1 komentarz:

  1. Po Simonę Kossak to mam ochotę sięgnąć, ostatnimi miesiącami dosyć często na nią wpadam i spotykam się z pozytywnymi opiniami. Gdy mi się tylko trafi okazja to pewno będę czytać.

    OdpowiedzUsuń