czwartek, 1 września 2016

251. Mini-stosik sierpniowy

Jedna rzecz mnie niezmiennie intryguje. Czy czas przyspiesza, czy mi się wydaje? Dopiero co pisałam podsumowania miesiąca, a tu czas na kolejne. 

Podsumowanie stosikowe nie będzie długie, może i dobrze, bo kolejki nie maleją. Ale może przejdę do rzeczy.

Zacznę od książki, którą dostałam od Filologa. A jest to:


Bardzo dziękuję. :)

Kolejną książkę z zestawienia stosikowego ostatnio kupiłam:



W. E. B. Griffin już ma swoją oddzielną półkę w mojej biblioteczce.

Na koniec jeszcze jedna zakładka z kawiarni "Kornel i przyjaciele" w Cieszynie:


Książki tylko dwie, ale kolejki książek do przeczytania nie maleją. Albo maleją tak powoli, że nie zauważam. Cóż... Martwić się zacznę jak znikną w ogóle. ;)

4 komentarze:

  1. Ważne, żeby przeczytać coś, z czego będzie się zadowolonym. Nawet, jeżeli będą to dwie książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że książka trafi w Twoje gusta czytelnicze i nie będzie długo zalegać w kolejce książek do przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że trafi. A skoro jest u mnie to na pewno będzie przeczytana. :)

      Usuń