wtorek, 1 grudnia 2015

209. Podsumowanie - listopad 2015

Bardzo szybko ten czas leci. Kolejny miesiąc już za nami. A skoro listopad się już skończył i dzisiaj zaczynamy nowy miesiąc - bardzo sympatyczny grudzień, to czas na podsumowanie wspomnianego wyżej listopada. Przejdę więc dość szybko do małych comiesięcznych statystyk.

Przeczytałam tylko trzy książki, Są nimi:

33. "Mowa umarłych" Briana Lumleya,
34. "Pamiętnik Dawida Rubinowicza" autorstwa  samego Dawida Rubinowicza.

Wciąż jestem w trakcie czytania dwóch książek, którymi są:

- "Obława: Losy pisarzy represjonowanych" Joanny Siedleckiej;
- "Róże, Cecylie, Florentyny: Opowiadania pisarzy polskich". Jest to antologia.

Powiększyłam też swoją biblioteczkę. Na moje półki trafiły dwie książki Agathy Christie:
- "Hotel 'Bertram'",
- "A. B. C.".

Napiszę to, co często piszę. Zawsze mogłoby być lepiej. Ale zobaczymy jaki będzie czytelniczy grudzień. Mam nadzieję, że dobry. Czego sobie i Wam życzę;)

2 komentarze:

  1. Nie wiem czemu nie czytałam jeszcze "Królowej Południa". Do nadrobienia!

    OdpowiedzUsuń