środa, 30 grudnia 2015

213. Stosik grudniowy

Dawno nie było postu stosikowego. Powiększyła się też moja kolekcja zakładek. Pochwalę się może po kolei.

Przed świętami kupiłam sobie "Tajne operacje" W. E. B. Griffina.



Pod choinką znalazłam dwie książki:


- "Jose Salome z Rosedalu" Arturo Azueli;
- "Księga piasku" Jorge Luisa Borgesa.

Pożyczyłam też dwie książki:


- "Święta Kinga. Żywot hagiograficzny" Cecyliana Niezgody;
- "I boję się snów" Wandy Półtawskiej.


Książkę Griffina już czytałam i wiem, że warto było kupić. Pozostałe na pewno okażą się interesujące. 

A na koniec pochwalę się nowymi zakładkami:


Trzy przybyły do mnie aż z Egiptu, a czwarta jest (jak widać) z uroczym Misiem Uszatkiem. Znalazłam pod choinką, a Muzeum Dobranocek musi być ciekawe. ;)

W tym roku już koniec stosikowych przechwałek. Mam nadzieję, że przyszły rok będzie pod tym względem równie ciekawy. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz