sobota, 11 kwietnia 2015

170. Stosik kwietniowy

Dawno nie było postu z cyklu stosik. Czas więc na kolejny. Tym razem moje stosiki powiększyły się o trzy książki, które przyniosłam z biblioteki (a miałam nic nie wypożyczać). A książkami tymi są:


- "Noc w bibliotece" Agathy Christie;
- "Detektywi w służbie miłości" Agathy Christie;
- "Wnuczka do orzechów" Małgorzaty Musierowicz.

Agatha, jak to Agatha, nie powinna zawieść. Ciekawa jestem "Wnuczki...", dużo różnych opinii na jej temat już przeczytałam. Czas więc najwyższy, żeby przeczytać książkę. :)

2 komentarze:

  1. "Noc w bibliotece" była pierwszą książkę Agathy Christie, jaką miałam okazję przeczytać. Ale że w tamtym okresie przeczytałam ją raczej z przypadku niż świadomie, więc niezbyt przypadła mi do gustu. Wszystko się zmieniło wiele lat później, kiedy w moje ręce trafiło "Morderstwo w Orient Expressie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją pierwszą książką Christie był "Entliczek pentliczek". I też nie od razu mi autorka przypadła do gustu. Ale dałam szansę kolejnym książkom i się przekonałam. Teraz jak widać czytam ją prawie na okrągło. ;)

      Usuń