piątek, 16 maja 2014

80. Stosik majowy

Nie było mnie na ostatnim spotkaniu biblionetkowym, więc stosik majowy nie jest imponujący i liczy tylko pięć książek. Wszystkie są wypożyczone z biblioteki.

A rzeczonymi pięcioma książkami są:


- Goran Vojnović "Czefurzy raus!",
- Małgorzata Musierowicz "Czarna polewka",
- Małgorzata Musierowicz "Sprężyna",
- Małgorzata Musierowicz "McDusia",

oraz

- Marcin Wroński "A na imię jej będzie Aniela".

Pierwsza książka jest reprezentantką literatury słoweńskiej, czterech pozostałych chyba nie trzeba przedstawiać. ;)


Niewątpliwie ciekawy stosik. ;)

10 komentarzy:

  1. Przyznaję ciekawy, ciekawy ;) Mnie najbardziej interesuję książka M. Wrońskiego - od dłuższego czasu chcę ją przeczytać i jestem ciekawa Twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście udało mi się ją złapać. Gdybym spotkała Zygę w realnym świecie byłabym skłonna się z nim zakumplować, że tak to nazwę. :)

      Usuń
  2. Fajny, różnorodny stosik :) Wrońskiego też mam w planach na ten miesiąc, natomiast Jeżycjadę mam już prawie całą przeczytaną i czekam, aż mi do końca wywietrzeje w głowy, żeby zacząć czytać od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może ukaże się jeszcze przynajmniej jeden nowy tom Jeżycjady. ;)

      Usuń
  3. Gdybyś była na spotkaniu, stos były dwa razy większy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby przez brak obecności na spotkaniach wyszła konieczność korzystania z biblioteki? ;-) Nawet się nie przyznawaj, bo strach będzie przybyć na najbliższe spotkanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze spotkań mam jeszcze stosik. ;)
      Z biblioteki przyniosłam akurat te, które chcę w najbliższym czasie przeczytać, a akurat nie przywiozałam ich ze spotkania. ;)

      Usuń
  5. Uwielbiałam Musierowicz. Pozdrawiam także z okolic Żywca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ukażą się jeszcze kolejne tomy "Jeżycjady". Dziękuję za pozdrowienia i również ciepło pozdrawiam. :)

      Usuń