czwartek, 1 maja 2014

77. Czytam słowiańskich pisarzy - podsumowanie kwietnia i maj 2014

Kwiecień się skończył, czas więc na małe podsumowanie kolejnego miesiąca wyzwania "Czytam słowiańskich pisarzy". W tym miesiącu główną bohaterką wyzwania była: 
                                                                                                     
Bułgaria
(Książka napisana po 1991 roku)

Najwidoczniej współczesna bułgarska literatura jest mało znana i mało popularna, choć nie wątpię, że niejedna świetna książka w Bułgarii w ostatnich latach powstała.

W wyzwaniu w tym miesiącu wzięły dwie osoby. Marjory i ja.

Pozwolę sobie zacząć tym razem od siebie. Z literatury bułgarskiej przeczytałam książkę Angela Wagensteina "Daleko od Toledo".

Marjory natomiast przeczytała książkę słowacką "Świadek" Balli. Słowacja (książka napisana po 1993 roku) była kategorią wyzwaniową w grudniu 2013.



Podsumowanie kwietnia za nami, a kolejny miesiąc przed nami. Przenosimy się więc do kolejnego kraju. Tym razem bohaterką będzie:

Słowenia
(książka napisana po 1991 roku)

Zapraszam do wyzwania.:)


2 komentarze:

  1. Słoweńską książkę mam już na oku. Muszę tylko poczekać aż zostanie oddana do biblioteki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. ;)
      Ja już dostałam kilka polecanek. Muszę sprawdzić ich dostępność, ale jestem dobrej myśli. ;)

      Usuń