środa, 30 października 2019

371. W paźdzerniku na półkę przybyły...

Październik powoli dobiega końca, więc to dobra pora na małe podsumowania. Dzisiaj kolejne małe podsumowanie stosikowe.

W październiku byłam na spotkaniu biblionetkowym, z którego przywiozłam kilka pożyczonych książek:


Przedstawiam od góry:

- "Chrobot" Tomasza Michniewicza;
- "Nie zgadzam się" Pera Pettersona;
- "Notatki samobójcy" Michaela Thomasa Forda;
- "Świat równoległy" Tomasza Michniewicza;
- "Kudłata nauka" Matina Durrani i Liz Kalaugher;
- "Coma" Robina Cooka;
- "Jak powieść"" Daniela Pennaca.

We wrześniu wzięłam też udział w wyzwaniu czytelniczym "Wrzesień z Agatą Christie", w którym wygrałam audiobook: 


- "Zło czai się wszędzie" (czyta Wojciech Malajkat)


Zajrzałam też do Bonito, gdzie pozwoliłam sobie kupić:

.
- "Morderstwo pod cenzurą" Marcina Wrońskiego;
- "Nutrię i Nerwusa" Małgorzaty Musierowicz;
- "Lokatorkę Wildfell Hall" Anne Bronte.

A do przesyłki tradycyjnie dołączona była zakładka:


 Hmmm. To całkiem dobry miesiąc jest. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz