czwartek, 1 sierpnia 2019

361. Podsumowanie - lipiec 2019

Sierpień już się zaczął, więc czas na kolejne podsumowanie i przechwałki. Dzisiaj pokrótce o tym co przeczytałam. A przeczytałam trzy książki, a są nimi:

8. "Córeczka"Agathy Christie
9. "Mój Poeta: Notatki z osobistych spotkań z Czesławem Miłoszem" Barbary Gruszki-Zych
10. "Mikołajek: Jak to się zaczęło" Rene Goscinny'ego i Jeana Jaquesa Sempe.

Wciąż mam zaczęte cztery książki:
- Biblię
- "Dziennik Mistrza i Małgorzaty" Jeleny i Michaiła Bułhakowów
- "Nowolipie. Najpiękniejsze lata" Józefa Hena
- "Świat Agaty Christie" Martina Fido.

Nowościami i pożyczkami na półce chwaliłam się wczoraj w tym właśnie poście.

Całkiem nieźle, więc skoro się rozpędziłam, to pędzę czytać dalej. Udanego sierpnia. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz