czwartek, 20 czerwca 2019

356. W czerwcu na półkę przybyły cz. 2

Czerwiec trwa w najlepsze, a mi wciąż przybywa książek na półki. Dzisiaj czas na kolejny post na temat kupionych i pożyczonych nabytków. Żeby nie przedłużać wstępu, przejdę do rzeczy

Na  Bonito.pl złożyłam kolejne zamówienie, dzięki czemu na moje półki dotarły:






"Miłe Natalii początki" Olgi Rudnickiej
oraz



- Kodeks wyborczy
- Prawo wyborcze
- Prawo samorządu terytorialnego
- Kodeks postępowania administracyjnego

Odwiedziłam także Katowice i spotkanie biblionetkowe, z którego przywiozłam kilka pożyczonych książek:




- "Teraz" Agnieszki Drotkiewicz
- "Morderstwo w zamku" Agathy Christie
- "Gonitwa" Marka Nowakowskiego
- "Pierwsze wrażenia" Cuitis Suttenfeld
- "Pocałunek fauna" Iwony Banach
- "Dwudziestolecie od kuchni" Aleksandry Zaprutko-Janickiej






- "Ulga" Natalii Fiedorczuk
- "Najlepiej w życiu ma twój kot. Listy" Wisławy Szymborskiej i Kornela Filipowicza
- "Świat Agaty Christie" Martina Fido.

Cóż, nuda chyba mnie ominie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz