środa, 5 czerwca 2019

355. W czerwcu na półkę przybyły

Pamiętam, że niedawno napisałam podobny post. I wiem, że czerwiec dopiero się zaczął, ale zaczął się z małym przytupem z racji tego, że odwiedziłam bibliotekę i księgarnie (stacjonarną oraz internetową). 

Przechwałki zacznę może od księgarni stacjonarnej. W Empiku kupiłam:


"Gliny z innej gliny" Marcina Wrońskiego.

Odwiedziłam też bibliotekę. Miałam nic nie wypożyczać, ale wypożyczyłam:


"Tajemnicę Wilczego Jaru" Pawła Zyzaka.

Dzisiaj odebrałam na poczcie przesyłkę z Bonito.pl, w którym w ramach uzupełniania Jeżycjady kupiłam:


"Opium w rosole" Małgorzaty Musierowicz.

W tej samej przesyłce przyszły:

- Kodeks pracy
- Kodeks cywilny

A jako mały bonus od Bonito dostałam zakładkę (kolejną do kolekcji) oraz fragment książki Olgi Rudnickiej "Miłe Natalii początki":


 A że czerwiec się jeszcze nie skończył, to nie wykluczam, że pojawią się kolejne kolejkowe posty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz