poniedziałek, 23 maja 2016

237. Stosik majowy

Dawno nie było postu stosikowego, więc dzisiaj trochę się poprzechwalam. A pochwalę się książkami, które wypożyczyłam w bibliotece i książkami, które przybyły do mnie jako książki wędrujące.

Do biblioteki poszłam oddać książkę i wizyta nie mogła się obejść bez wypożyczenia przy okazji dwóch książek. A są nimi:



- "Stracone lata" Briana Lumleya;
- "Krwawe wojny" Briana Lumleya.

Jak widać wciągnęłam się nawet w serię o Nekroskopie. 

A jeśli chodzi o książki wędrujące, to przywędrowały do mnie od biblionetkowej Miłośniczki:




- "Wszystkie moje marzenia" Agnieszki Sikorskiej - Celejewskiej;
- "Smak lata" Agnieszki Sikorskiej - Celejewskiej.

W przesyłce z książkami wędrującymi dostałam też uroczą kartkę:


Co prawda na Targach Książki niestety nie byłam, ale majowy stosik i tak mi się podoba. :)

2 komentarze:

  1. Ciekawią mnie książki Lumleya... piękna kartka! :) Choć nigdy nie byłam miłośniczką Mikołajka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Mikołajka dotąd nie poznałam, ale może to się zmieni. :)

      Usuń