poniedziałek, 15 czerwca 2015

184. Stosik czerwcowy

Tym razem stosik jest dość pokaźny i bardzo powiększył moją kolejkę. Więc może bez przydługich wstępów przejdę do prezentacji. 

Zacznę od książki, którą znalazłam i wypożyczyłam w bibliotece. Jest nią:



- "Chłopiec w pasiastej piżamie" Johna Boyne'a.

W tym miesiącu byłam też na spotkaniu biblionetkowym, co zaowocowało takim oto stosikiem pożyczonych książek:


Na stosik złożyły się:

- "Róże, Cecylie, Florentyny" zbiór opowiadań polskich pisarzy.
- "Niebezpieczny poeta: Konstanty Ildefons Gałczyński" Anny Arno.
- "Reszta nie jest milczeniem" Jerzego Janickiego i Bronisława Wiernika.
- "Pamiętnik Dawida Rubinowicza".
- "Nowolipie. Najpiękniejsze lata" Józefa Hena.
- "Balladyny i romanse" Ignacego Karpowicza.

Z tego spotkania przywiozłam też siedem książek, które powiększą mój mały księgozbiór:


Jest to komplet zatytułowany "Antologia pamięci 1939 -1945" i składają się na niego:
- "Polski Wrzesień";
- "Zwyczajny dzień";
- "Więzienna krata";
- "Za drutami";
- "Bagnet na broń";
- "U schyłku wojny";
- "Wiersze".

Mój księgozbiór powiększyła też książka upolowana w księgarni:


- "Śmierć i honor" W. E. B. Griffina.

A podsumowanie stosikowe zamknie krótka książeczka, którą jakiś czas temu przywiozłam z kursu języka włoskiego, ale dotąd się nią nie pochwaliłam:


- "Una vacanza a colori".

Dawno nie miałam tak pokaźnego stosiku. Nie wiem, kiedy zmniejszę moje kolejki. :)

2 komentarze: