sobota, 2 lipca 2022

445. Podsumowanie czerwca 2022

Wczoraj wrzuciłam krótki post o nowych książkach, dzisiaj równie krótko podsumuję czerwiec czytelniczy. A upłynął on pod znakiem komiksowych przygód Lucky Luke'a. Przeczytałam cztery książki, z których trzy to komiksy. A przeczytanymi książkami są:

16. "Sarah Bernhardt" Xaviera Fauche, Jeana Leturgie i Morrisa
17. "Zagadki kryminalne PRL" Kazimierza Kunickiego i Tomasza Ławeckiego
18. "Prorok" Patricka Nordmanna i Morrisa
19. "Dalton City" Rene Goscinny'ego i Morrisa.

Zaczęte mam: 

- Biblię - odłożone na czas nieokreślony;
- "Wołanie w górach" Michała Jagiełły - w ostatnim czasie też odłożona, co jakiś czas do niej wracam;
- "Higieniści: Z dziejów eugeniki" Macieja Zaremby Bielawskiego - kończę;
- "More Happy Than Not: Raczej szczęśliwy niż nie" Adama Silvery - chwilowo utknęłam.

W czerwcu kupiłam też kilka książek, o czym jak zwykle pisałam w innych postach, czyli tutaj i tutaj.

Lipiec czas zacząć. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz