środa, 30 stycznia 2019

346. W styczniu na półkę przybyły

Rzadko piszę, niedużo czytam, tzn. czytam, ale jakoś nie mogę nic skończyć, w sensie żadnej książki nie mogę ostatnio skończyć czytać. Poprzechwalam się za to tym, co sobie ostatnio kupiłam. A że przekonałam się do bonito.pl, to kupiłam sobie ostatnio aż trzy książki:


- "Ciotkę Zgryzotkę" Małgorzaty Musierowicz, zaryzykowałam i nawet zaczęłam czytać poza kolejnością. Do książki dostałam dwie zakładki (też na zdjęciu).

Nieco później dostałam natchnienia i kupiłam kolejne dwie książki:


- "Więzy honoru" W. E. B. Griffina (czytałam, ale że kolekcjonuję, to nie mogłam sobie odmówić)
oraz
- "Historię filozofii po góralsku" ks. Józefa Tischnera (może po lekturze nieco bardziej przekonam się do filozofii:)).

Do książek dostałam jeszcze zakładkę:


A żeby zaległości wszelkie nie narastały idę poczytać. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz