poniedziałek, 1 maja 2017

291. Podsumowanie - kwiecień 2017

Majówka trwa w najlepsze, ale chwila na krótkie podsumowanie musi się znaleźć. ;)

I żeby przesadnie rozpisywać się we wstępie, to od razu przejdę do rzeczy i zacznę od książek, które przeczytałam. A przeczytałam trzy:

7. "Opcja zabójstwa" W. E. B. Griffina i Williama E. Butterwortha IV;
9. "Klucz do ogrodu" Jenny Erpenbeck.

Kolejka nieco się zmniejszyła, a żeby zmniejszyć ją jeszcze bardziej zaczęłam czytać "Obrońców" Briana Lumleya.

Na szczęście w kwietniu rzeczona kolejka nie zwiększyła się znacząco. Z dwóch książek, które do kolejki przybyły w ubiegłym miesiącu, została mi tylko jedna. Przechwałki są tutaj.

Czy kwiecień mogę uznać za udany? Zależy to od punktu widzenia, ale mam nadzieję, że maj będzie nieco lepszy. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz