poniedziałek, 20 lipca 2015

190. Stosik czerwcowo-lipcowy

W ostatnich tygodniach posty stosikowe na moim blogu pojawiają się dość często. Dzisiaj chwalę się po raz kolejny. :) Tak się złożyło, że ostatniego dnia czerwca i w lipcu moje kolejki powiększyły się o sześć książek. A są nimi:

 Trzy książki pożyczone na spotkaniu biblionetkowym:


- "Kwestja krwi" Marcina Wrońskiego; 
- "Uciekinier" Williama Asha;
- "Mrożek. Striptiz Neurotyka" Małgorzaty Niemczyńskiej.

Pozostałe trzy książki, to książki, które trafiają na półkę. A są nimi:


- "Śmiertelna klątwa" Agathy Christie;
- "Zakończeniem jest śmierć" Agathy Christie (reprezentuje wspomniany wyżej czerwiec);
- "Najpiękniejsza dziewczyna w mieście" Charlesa Bukowskiego (prezent ze spotkania biblionetkowego).

Stosiki rosną i rosną. Zastanawiam się, kiedy ja to wszystko przeczytam. ;)

5 komentarzy:

  1. U mnie też rosną i trochę mnie to przeraża :)
    Jestem ciekawa książki Wrońskiego, mam na nią dużą ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik, najbardziej jestem ciekawa książki Wrońskiego :)

    OdpowiedzUsuń