czwartek, 7 lutego 2013

5. Wyzwania czytelnicze

Postanowiłam zmierzyć się z wyzwaniami czytelniczymi organizowanymi przez Viv (Wyzwanie miejskie) i Sardegnę (Trójka e-pik).

1. Wyzwanie miejskie  na blogu Viv:
- Warszawa - "Kolumbowie rocznik 20" Roman Bratny.
2. Trójka e-pik na blogu Sardegny:

- własna książka, która na półce czeka już zbyt długo - "Roman" Roman Polański. 
- powieść z wątkiem niewolnictwa - "Zimna Góra" Charles Frazier. 
- książka ulubionego autora - "Pod ostrzałem" W. E. B. Griffin.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za zaangażowanie :) Na pytanie nie potrafię odpowiedzieć, jakoś nie miałam do czynienia z Twoim ulubionym autorem...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przyjemność po mojej stronie. :)

    Przejrzałam sobie też "Zimną Górę" i znalazłam też wątek niewolników, może niewielki, ale widzę, że się pojawia. Tak więc przeczytam w ramach akcji.

    A co do ulubionego autora, mam nadzieję, że kiedyś któryś z cykli będzie zekranizowany. A najlepiej wszystkie i oby dobrze.;)

    OdpowiedzUsuń