wtorek, 2 września 2014

106. Podsumowanie - sierpień 2014

Dzisiaj już mamy drugi dzień września, czas więc na czytelnicze podsumowanie sierpnia. Pod tym względem sierpień nie był taki zły. Przeczytałam pięć książek, a są nimi:

37. "Rozbitek@brzeg.pl" Krystyny Januszewskiej

A zaczęłam czytać w sierpniu i jeszcze nie skończyłam:

- "Dziewczyny z Koziej Górki" Heleny Buchner;
- "Pogrom w przyszły wtorek" Marcina Wrońskiego.

W tym miesiącu żadna książka mnie nie zawiodła, więc nie jest źle.  I coraz bliżej do przeczytania magicznej 52 książki. Chociaż mam nadzieję, że zdążę przeczytać znacznie więcej. 

4 komentarze:

  1. "Lektor" i "Skazani na Shawshank" są na mojej liście do przeczytania, więc pewnego dnia i ja je przeczytam :) A skoro żadna z książek Cię nie zawiodła to jestem dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na twoje opinie o tych książkach. ;)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem, jak Ci się spodoba "Pogrom...". Z Twoich lektur bardzo mi się podobał "Lektor" (film też!), no i wstyd przyznać, ale "Skazanych..." znam tylko z filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytam, to skrobnę kilka słów. ;)
      A ja nie znam znów filmowych "Skazanych...". ;)

      Usuń