sobota, 3 czerwca 2023

470. Czytelnicze podsumowanie maja

Piękny maj niestety uciekł za szybko, czerwiec sobie już trwa w najlepsze, więc może przejdę od razu do podsumowania ubiegłego miesiąca. Przeczytałam tylko trzy książki:

10. "Wyjęci spod prawa" Morrisa - 3,5/6
11. "Sędzia" Rene Goscinny'ego i Morrisa - 4/6
12. "Józef Kuraś "Ogień": Podhalańska wojna 1939-1945" - Macieja Korkucia - 3/6

Wśród zaczętych mam cztery książki:

- Biblia - do Biblii akurat ostatnio wróciłam i w czytaniu jestem nieco dalej, choć wciąż nie opuściłam Starego Testamentu;

- "Wołanie w górach" Michała Jagiełły;

- "Lista nieobecności" Michała Pawła Urbaniaka;

- "Intrigo" Hakana Nessera.

Na czytelnicze półki nic nie przybyło, więc tym razem postu z nowościami na półce nie było. Mam nadzieję, że czerwiec jednak będzie lepszy. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz