poniedziałek, 2 maja 2022

440. Podsumowanie - kwiecień 2022

Dzisiaj czas na kolejne czytelnicze podsumowanie.

Kwiecień wcale nie był lepszy niż marzec, bo przeczytałam tylko dwie książki. Są to:

11. "Zapaść: Reportaże z mniejszych miast" Marka Szymaniaka - 4/6;
12. "Niepowtarzalny urok likwidacji: Reportaże z Polski lat 90." Piotra Lipińskiego i Michała Matysa - 4/6.

Zaczęte mam cztery książki: 

Biblię - nie wiem, kiedy do niej wrócę;
"Wołanie w górach" Michała Jagiełły - ostatnio wróciłam, ale do końca jeszcze daleko;
"Higieniści: Z dziejów eugeniki" Macieja Zaremby - czytam;
"Śpiączka" Robina Cooka - niedawno zaczęłam, intrygująca.

Książkowymi nabytkami chwaliłam się w oddzielnym poście, więc tradycyjnie napiszę, że można do niego zajrzeć tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz