sobota, 12 października 2013

38. Stosik

Dość dawno nic nie pisałam. Ale nie dlatego, że nic ciekawego nie przeczytałam. Czytam cały czas. Jestem w trakcie czytania trzech książek, z których dwie są dość opasłe. Na szczęście się z nimi nie nudzę. A że byłam w bibliotece oddać przeczytane książki, to przy okazji pozwoliłam sobie wypożyczyć cztery kolejne książki:


1. Marcin Wroński "Skrzydlata trumna";
2. Małgorzata Musierowicz " Córka Robrojka";
3. Małgorzata Musierowicz "Tygrys i Róża";
4. Małgorzata Musierowicz "Imieniny".

"Jeżycjada" wyjątkowo mnie wciągnęła.;)

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę, że dopiero odkrywasz "Jeżycjadę", ja już mam prawie całą przeczytaną, a drugi raz to nie to samo. Za Wrońskiego muszę się wreszcie zabrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie się cieszę, że jeszcze tych kilka tomów przede mną. A z drugiej strony dość szybko idzie mi czytanie, więc pewnie szybko skończę czytać całą serię.

      Wrońskiego akurat upolowałam, jak polowałam na książki do Wyzwania miejskiego. ;)

      Usuń