niedziela, 2 maja 2021

412. Przeczytane w kwietniu

W poprzednim poście podsumowałam kwietniowe nabytki, dzisiaj podsumuję to, co przeczytałam w ubiegłym miesiącu.

Założenia miałam bardzo zacne, ale przeczytałam tylko dwie książki:

6. "Świat równoległy: Reportaże o ludziach i miejscach, które wydaje się, że znamy" Tomka Michniewicza - książce dałam ocenę 5/6.

7. "Doktor Żywago" Borysa Pasternaka - tę książkę też oceniłam na pięć. Długo ją czytałam (co niewątpliwie widać po blogowych wpisach) i choć nie oderwałam się od rzeczywistości w trakcie czytania, to bardzo zaskakiwał mnie rozwój sytuacji. Kiedy zaczęłam czytać nie spodziewałam się takiego końca. Tytułowy bohater, choć niejednokrotnie mnie irytował, to życzyłam mu dobrze. Jedyne co mi się nie podobało, to wiersze.

Inną sprawą są książki, które cały czas mam zaczęte:

- Biblia oraz "Wołanie w górach" Michała Jagiełły - mój comiesięczny czytelniczy wyrzut sumienia czekający na powrót do czytania.

- "13 pięter" Filipa Springera - akurat się wciągnęłam Aż się dziwię, że Springer tak długo czekał na półce.

- "Artyści, PRL i bezpieka" Sebastiana Ligarskiego i Grzegorza Majchrzaka - zaczęłam i trochę się zniechęciłam, co nie znaczy, że nie skończę.

A jaki będzie czytelniczy maj? To się okaże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz