czwartek, 21 stycznia 2021

404. 8 lat temu blog wystartował

Co prawda moja aktywność blogowa jest mniejsza niż kiedyś, ale nie da się ukryć, że od czasu do czasu coś pisuję. ;)

Dzisiaj sobie uświadomiłam, że wczoraj minęło 8 lat od założenia bloga. Ależ ten czas leci... Nie zamierzam jednak narzekać, wolę się pochwalić kilkoma ciekawostkami rocznicowymi:

1. Dokładnie rok temu postanowiłam zrobić sobie przerwę od blogowania. Przerwa trwała do maja. :)
2. Posty numeruję od początku, więc nie da się ukryć, że ten rocznicowy jest postem numer 404. 
3. Wszystkie posty (jak dotąd rzecz jasna) wyświetlone zostały 67203 razy.
4. Blog ma niezmiennie 29 obserwatorów...
5. ... oraz 283 polubienia na facebooku (a łącznie obserwowany jest przez 306 osoby).

Blog prowadzę hobbystycznie i cieszą mnie wyniki. Dziękuję, że do mnie zaglądacie i tutaj, i na facebooku.

 

2 komentarze:

  1. Wielkie, wielkie gratulacje! Niezły staż. Życzę Ci wielu kolejnych inspiracji w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację. Kolejnych 8 lat i więcej :)

    OdpowiedzUsuń