wtorek, 11 marca 2014

68. Stosik marcowy - pospotkaniowy

Spotkania biblionetkowe zazwyczaj kończą się przywiezieniem mniej lub bardziej pokaźnego stosika. :)

Tym razem zostały mi pożyczone takie oto książki:


Stosik po lewej stronie:

- Jeffrey Deaver "Modlitwa o sen";
- Jeffrey Deaver "Błękitna pustka";
- Michał Szostak "Opowiadania";
- Frederique Deghelt "Babunia";
- Bernard Minier "Krąg".

Stosik po prawej stronie:

- Uta Ranke-Heinemann "Nie i amen";
- Robert M. Pirsing "Zen i sztuka oporządzania motocykla"
- Joanna Siedlecka "Obława"

Na półkę do kolejki książek do przeczytania wróciła:


- Marc Roche "Elżbieta II".

I jak te kolejki książek mają maleć? Może jak Scarlett O'Hara pomyślę o tym jutro. ;)

6 komentarzy:

  1. Te kolejki mają to do siebie, że nie chcą maleć... :)
    Nie widzę nic białoruskiego..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie mam namierzone tytuły, ale jeszcze nie wypożyczone. Mam nadzieję, że będzie na dniach. :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa Twojej opinii o "Babuni", ja tę książkę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie słyszę dobre opinie o książce, więc podejrzewam, że jest ciekawa. ;)

      Usuń
    2. "Babunia" jest książką przemiłą, spodoba Ci się.

      Usuń