czwartek, 1 listopada 2018

338.Podsumowanie - październik 2018

Wiem, że właściwie każde podsumowanie miesiąca zaczynam od stwierdzenia, że nie wiem, kiedy ów miesiąc raczył minąć. Dzisiaj też nie wiem, więc może od razu przejdę do tematu głównego, czyli podsumowania. Choć wspomniane podsumowanie nie będzie zbyt długie.

W październiku przeczytałam tylko dwie książki, a są nimi:

16. "Łowcy przygód" Jerzego Marlicza
17. "Niebezpieczny poeta: Konstanty Ildefons Gałczyński" Anny Arno.

Jestem w trakcie czytania dwóch książek: "Śledczych" W. E. B. Griffina oraz Biblii.

Na półki do przeczytania przybyło mi kilka książek, o czym napisałam w tym poście.

Na Śląskich Targach Książki w tym roku niestety nie byłam, więc niestety nie mam się czym chwalić i czego podsumowywać. być może w przyszłym roku będzie lepiej.

A jaki będzie listopad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz