sobota, 16 maja 2020

382. Książkowe przechwałki

Witam po dłuższej nieobecności. :)

Na początku roku uznałam, że zawieszę pisanie bloga. Jakiś czas temu stwierdziłam, że od czasu do czasu będę dodawać nowe notki. Zwłaszcza, że wpadają mi w ręce różne książki, o których mniej lub bardziej chciałabym wspomnieć. Choć trochę. Może kogoś z Was także zainteresują. Albo czytaliście i chcielibyście polecić albo odradzić.

Ale dlaczego o tym piszę? Otóż w ostatnich tygodniach nabyłam i pożyczyłam kilka książek, którymi chciałabym się pochwalić.

Są to:


- "Sabaton. Lwy Północy" Jordana Babuli;
- "Sekrety Bielska-Białej" Jacka Kachla;
- "Boniecki. Rozmowy o życiu" Ks. Adama Bonieckiego i Anny Goc;
- "Ludzie w czasach Jezusa" Szymona Hołowni;
- "Opowieści galicyjskie" Andrzeja Stasiuka;
- "Albatros i hiena" K. M. Bakowa.

A także:


- "Zbyt piękne" Olgi Rudnickiej;
- "Czy ten rudy kot to pies?" Olgi Rudnickiej;
- "Martwe jezioro" Olgi Rudnickiej;
- "A na imię jej będzie Aniela" Marcina Wrońskiego;
- "Córka Robrojka" Małgorzaty Musierowicz;

oraz komiksy z serii o Lucky Luke'u
- "Wujaszkowie Dalton"
- "Daltonowie na ślubie"
- "Daltonowie tracą pamięć"
- "Kopalnia złota Dicka Diggera'
- "Na tropie Daltonów"

Żeby nie było tak prosto, to do kolekcji przybyły też:


- "Bridget Jones. Dziecko" Helen Fielding;
- "Miasto Archipelag" Filipa Springera;
- "Niepowtarzalny urok likwidacji" Piotra Lipińskiego i Michała Matysa;
- "Ostre cięcie" Karola Trammera;
- "Wołanie w górach" Michała Jagiełły.

Kupiłam sobie także film "Obywatel Jones" w reżyserii Agnieszki Holland. Już obejrzany.






W prezencie dostałam:





- "Jednym strzałem" Lee Childa.
 Mam też dwie pożyczone książki, Są to:

- "Szóste najmłodsze i inne opowiadania" Józefa Hena;
- "Intrigo" Hakana Nessera.
.
Są to książki, które przybyły do mnie od stycznia do kwietnia. Maj wciąż trwa, więc pojawi się w innym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz