środa, 1 czerwca 2016

240. Podsumowanie - maj 2016

Skończył się maj (nie wiem jak u Was, u mnie bardzo burzowo), zaczął czerwiec (też nieco burzowo). A skoro mamy nowy miesiąc, to czas na małe podsumowanie miesiąca poprzedniego. Do dzieła w takim razie.

Przeczytałam trzy książki:

13. "Wszystkie moje marzenia"Agnieszki Sikorskiej-Celejewskiej.

Mam zaczęte też trzy książki:

- "Wybór Zofii" Williama Styrona.
- "Nie i Amen" Uty Ranke-Heinemann;
- "Krwawe wojny" Briana Lumleya.

Ambitnie planowałam, że nie będę w tym miesiącu kupować, ale się nie udało. Kupiłam dwie książki:

- "Kocia magia" Jacksona Galaxy i Joela Derfnera;
- "Kontrabas i bumerang" Jacka Jędrzejaka.

Całkiem sympatyczny ten maj. Mogłabym przeczytać więcej, ale i tak nie mam powodów do narzekań. A przede nami czerwiec - miesiąc piłkarskich Mistrzostw Europy. Cóż. Nudy na pewno nie będzie. ;)

3 komentarze:

  1. Witaj, Kingo,
    ja czekam na wakacje, wtedy zawsze nadrabiam zaległości w czytaniu. Teraz "gorący okres" świadectw, sprawozdań i innych nieciekawych rzeczy.

    "Wybór Zofii" dawno temu zrobił na mnie wielkie wrażenie (i powieść i film z Meryl Streep).

    Pozdrawiam, j. (Vena P. from FB)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nawet nie rozglądałam się za filmem. :)
      Mam nadzieję, że w wakacje odetchniesz i same wciągające książki Cię czekają.

      Usuń