piątek, 1 stycznia 2016

214. Podsumowanie - grudzień 2015

Kolejny miesiąc minął bardzo szybko, czas więc na comiesięczne czytelnicze podsumowanie. W grudniu przeczytałam tylko dwie książki:

35. "Reszta nie jest milczeniem" Jerzego Janickiego i Bronisława Wiernika;
36. "Obława. Lody pisarzy represjonowanych" Joanny Siedleckiej.

Jestem w trakcie czytania trzech książek:

- "Róże, Cecylie, Florentyny: Opowiadania pisarzy polskich" antologia;
- "Modlitwa o sen" Jeffery'ego Deavera;
- "Roznosiciel" Briana Lumleya.

Kupiłam jedną książkę, w prezencie dostałam dwie. Moja kolekcja zakładek powiększyła się o cztery sztuki. Całkiem nieźle. 

To ostatnie tegoroczne podsumowanie. Podsumowanie roku wkrótce. A jaki będzie czytelniczy rok 2016? Mam nadzieję, że jak najlepszy. :)

2 komentarze:

  1. Kingo, w Nowym Roku życzę Ci wielu cudownych książkowych odkryć, fantastycznych, wciągających lektur i wielu literackich przygód!
    Oraz pomyślności w codziennym życiu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tobie również życzę udanego roku oraz samych ciekawych wyzwań. ;)

      Usuń