czwartek, 21 stycznia 2016

218. Trzecie urodziny bloga

Czas pędzi niemożliwie szybko. Tak szybko, że wczoraj (20 stycznia 2016 roku) mój blog skończył trzy lata. Nie wiem, kiedy to przeleciało, ale cieszę się, że wciąż mam chęć prowadzenia bloga. Co prawda w ostatnich tygodniach rzadziej pisałam o książkach, ale było to spowodowane małym zastojem czytelniczym, który, mam nadzieję, powoli się kończy.

A dla małego podsumowania trzech blogowych lat:
- Post urodzinowy (co zresztą widać:)) jest postem numer 218.
- Liczba wyświetleń bloga: 29527 (w chwili publikacji tego posta, według licznika bloggera).
- Obserwatorzy: 26 osób (w tym jedna ukryta).
- Ilość polubień fanpage'a na facebooku: 134.

Cieszą mnie Wasze odwiedziny na blogu i dziękuję, że do mnie zaglądacie. ;)

Mam też nadzieję, że jeszcze niejedna blogowa rocznica przede mną i wciąż będę miała szczęście do niezłych autorów i ciekawych książek, o których będę mogła coś napisać. 

Czas więc zacząć kolejny rok blogowania i częściej pisać o książkach. ;)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję trzeciej rocznicy! Zastojem czytelniczym nie ma się co przejmować. Też czasami miewam taki zastój (teraz właśnie mam). Po kilku tygodniach wszystko wraca do normy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego się trzymajmy. ;)
      Dziękuję za gratulacje. :)

      Usuń
  2. Gratuluję wytrwałości. To się chwali :) życzę kolejnych trzech latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę powodzenia na przyszłość :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 lata to już fajny staż, chyba świadczący o mocnym już zakorzenieniu i pewności, że blog będzie trwał kolejne lata. :) Ja w każdym razie życzę, aby tak było, a poza tym samych sukcesów, nowych celów, świetnych nowości książkowych i przede wszystkim odpowiedniej ilości czasu na czytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że się spełni. :)

      Usuń
  5. Sto lat! :) Życzę kolejnych wielu lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Życzę Ci wielu ciekawych książek do opisania oraz żeby blogowanie cały czas sprawiało Ci ogromną frajdę!

    OdpowiedzUsuń