piątek, 3 czerwca 2022

442. Podsumowanie - maj 2022

Przedwczoraj podsumowałam majowe nabytki, dzisiaj podsumuję ubiegły miesiąc pod względem czytelniczym. Pod względem ilościowym nie był miesiącem zachwycającym, ale nie narzekam. :)

Przeczytałam trzy książki:

13. "Śpiączka" Robina Cooka - nie spodziewałam się, że aż tak mnie wciągnie. Z wszystkich majowych okazała się najlepszą, chociaż zastanawiam się, czy niektórzy bohaterowie ponieśli karę.  

14. "Nie zgadzam się" Pera Pettersona - przeczytałam całkiem szybko, mogłabym dać wyższą ocenę niż 3,5/6, ale mimo, że historia z  tych ciekawszych, ale jakoś zabrakło mi "czegoś". Tego spotkania po latach, tej rozmowy. Długie zdania, a czy na pewno potrzebne? 

15. "Marcel Dalton" D. de Groot i Morrisa - lubię komiksy o dzielnym Lucky Luke'u i niereformowalnych przestępcach, ale mówiąc krótko. Są lepsze. 

W trakcie:

- Biblia - odłożyłam, nie wiem na jak długo;

- "Wołanie w górach" Michała Jagiełły - książka bardzo dobra, wracam do niej od czasu do czasu.

- "Higieniści: Z dziejów eugeniki" Macieja Zaremby - temat interesujący, ale podobnie jak w przypadku książki, wracam co jakiś czas;

- "Zagadki kryminalne PRL" Kazimierza Kunickiego i Tomasza Ławeckiego - a to akurat czytam aktualnie. O zgrozo! Do jakich przestępstw dochodziło. I zapewne cały czas dochodzi.

Jeśli chodzi o książki kupione, to jak już wspominałam, chwaliłam się ostatnio. W tym poście.

2 komentarze:

  1. Muszę i ja sięgnąć po "Nie zgadzam się". Czytałam "Kradnąc konie" tego autora i bardzo mi się ta książka podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam tylko tę jedną. I nie wiem, czy sięgać po kolejne.

      Usuń