niedziela, 10 kwietnia 2022

438. Podsumowanie - marzec 2022

Kwiecień trwa, a mi uciekło czytelnicze podsumowanie marca, więc od razu przejdę do rzeczy. :)

W marcu przeczytałam trzy książki:

8. "Córka Izebel" Wilkie Collinsa - 4,5/6;
9. "Pocałunek Fauna" Iwony Banach - 4/6;
10. "Teraz" Agnieszki Drotkiewicz - 2,5/6.

Wśród zaczętych mam cztery książki:

- Biblię - wciąż odłożona;
- "Wołanie w górach" Michała Jagiełły - do tej książki ostatnio wróciłam, choć do końca pozostała mi polowa;
- "Higieniści: Z dziejów eugeniki" Macieja Zaremby;
- "Zapaść: Reportaże z mniejszych miast" Marka Szymaniaka. 

Nowymi nabytkami chwaliłam się już 1 kwietnia w tym poście

Czy kwiecień okaże się lepszy? :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku. Życzę zaczytanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Jednak wyszło, że marzec był lepszy niż kwiecień. ;)

      Usuń