sobota, 26 lutego 2022

435. Stos lutowy

Luty powoli się kończy, więc dzisiaj podsumuję książkowe nabytki z tego miesiąca. :)

Podsumowanie może zacznę od książek kupionych, a są nimi:


- "Zagadki kryminalne PRL" Kazimierza Kunickiego i Tomasza Ławeckiego;
- "Rączka rączkę myje" Olgi Rudnickiej;
- "Królowie życia PRL-u" Iwony Kienzler;
- "Wymazana granica" Tomasza Grzywaczewskiego.

Dostałam też:


"Życiorysy na Żywiecczyźnie pisane" - akurat pasująca do moich lokalnych zainteresowań. :)

Kupiłam sobie też audiobook "Haiti" Marcina Wrońskiego (czyta Tomasz Sobczak):



A na koniec nowa zakładka:



"Haiti" kupiłam, żeby uzupełnić cykl o Zydze Maciejewskim (co ciekawe pozostałe części mam w wersji papierowej), pozostałych książek nie czytałam, ale zapowiadają się ciekawie. Jak bardzo, to się okaże. :)



2 komentarze:

  1. Bardzo lubię książki Iwony Kienzler. Super nabytki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno jej książka będzie ciekawą lekturą. :)

      Usuń