poniedziałek, 1 lipca 2019

358. Podsumowanie - czerwiec 2019

Czas jest nieubłagany i niemiłosiernie ucieka. Czerwiec się skończył, czas więc go podsumować. Żeby jednak nie pisać przydługiego wstępu, to przejdę od razu do rzeczy. 

Skończyłam czytać trzy książki:

5. "Tajemnica Wilczego Jaru" Pawła Zyzaka;
6. "Historia filozofii po góralsku" Józefa Tischnera;
7. "Kurtyna śmierci" W. E. B. Griffina.

Wciąż jestem w trakcie Biblii, zaczęłam też czytać "Dziennik Mistrza i Małgorzaty" Michaiła i Jeleny Bułhakowów.

W czerwcu wybrałam się na spotkanie biblionetkowe w Katowicach, odwiedziłam bibliotekę i księgarnie, co oczywiście miało swoje skutki. Napisałam o tym w trzech postach: tutaj, tutaj oraz tutaj.

Całkiem nieźle w porównaniu z ostatnimi miesiącami. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz