poniedziałek, 6 lipca 2015

189. Liebster Blog Award

Po raz kolejny zostałam nominowana do odpowiedzi w grze Liebster Blog Award. Tym razem nominował mnie Ciacho. I żeby nie przedłużać przechodzę do odpowiedzi. ;)

1. Najlepszy współczesny pisarz to...
To niełatwy wybór. Ale myślę, że mogę bez wyrzutów sumienia nominować. W. E. B. Griffina.


2. Co byś zrobił/zrobiła, gdybyś nagle znalazł/znalazła się w Mordorze, w siedzibie Saurona? 

Hmmm. Nie wiem. :)


3. Kawa czy herbata?

Kawa rano, później raczej herbata.

4. Najlepsza ekranizacja książki to..
Też niełatwy wybór. Za granicą "Zielona Mila" i "Władca pierścieni", z polskich ekranizacji podoba mi się "Nad Niemnem".

.
5. Miejsce, sceneria w jakiej najbardziej lubisz czytać?

W ogrodzie latem.


6. Po jakiego autora/autorkę nigdy nie sięgniesz i dlaczego?

Trudno mi wskazać na chwilę obecną.


7. Władca Pierścieni czy Harry Potter? 

"Władca Pierścieni", a to dlatego, że "Harry'ego Pottera" nie przeczytałam.


8. Jakim bohaterem książki chciałbyś/chciałabyś być?

Hm. Może elfem. ;)


9. Ulubiony gatunek literacki i krótkie uzasadnienie.

Wojenne i historyczne. Cóż, historię lubię od bardzo dawna,


10. Wolisz czytać krótsze książki czy cegły?

Obojętne. Właściwie dużo zależy o czym jest i jak napisana.

Ja nie nominuję nikogo, ale gdyby ktoś miał ochotę, to może odpowiedzieć na moje Liebsterowe pytania, które zamieściłam tutaj. ;)

2 komentarze:

  1. W. E. B. Griffin - jest w zapowiedziach Rebisu na przyszły miesiąc. Może się skuszę. :)
    Nie wiesz, znaczy się, że tak by Cię sparaliżował strach, że nie wiedziałabyś, co robić? :P
    "Zielona mila" i WP" to świetne wybory, sam bym na nie postawił. :) Dodałym jeszcze "Skazanych na Shawshank". :)
    W ogrodzie na leżaku, czy hamaku? :)

    Dzięki za odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że to będzie fajna seria. Czekam też aż Zysk wyda do końca te cykle, które wydawał, Rebis jest na bieżąco. :)

      Nie wiem, co by tu Sauronowi zaproponować, może rzeczoną herbatę.

      Hamaku niestety na chwilę obecną nie mam, wiec pozostaje leżak.

      Usuń