sobota, 4 stycznia 2014

54. Stosik poświąteczny

Powoli nadrabiam zaległości. Nie zmienia to jednak faktu, że do stosików wciąż coś przybywa. 

Świątecznie jako prezenty na półkę przybyły:



- Agatha Christie "Morderstwo odbędzie się..." - prezent Biblionetkołajowy.
- Andrzej Sapkowski "Sezon burz" - prezent spod choinki.

Zajrzałam też do biblioteki coby oddać przeczytane. A że trudno wyjść z pustymi rękami to wypożyczyłam tylko albo aż (jak kto woli) trzy:


- "Komisarz Maciejewski: Morderstwo pod cenzurą" Marcina Wrońskiego;
- "Komisarz Maciejewski: Kino Venus" Marcina Wrońskiego;
- "Depeche Mode" Serhija Żadana.

"Skrzydlata trumna" spodobała mi się na tyle, że postanowiłam przeczytać inne części. Serhija Żadana przeczytam w ramach słowiańskiego wyzwania.Aż jestem ciekawa. ;)

A oprócz tych książek mam całe mnóstwo innych ciekawych pozycji do przeczytania. ;) 

2 komentarze:

  1. Faktycznie, ładny stosik się uzbierał, jednocześnie taki do ogarnięcia :) Mam jakieś przebłyski recenzji "Depeche Mode", ale nie wiele pamiętam, więc czekam na recenzję. Ja komisarza Maciejewskiego mam wciąż przed sobą (utknęłam w drugiej połowie pierwszego tomu :/). Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń