niedziela, 7 lipca 2013

24. Stosiki

Stosiki powoli się rozrastają. Pochwalę się nieco.


1. Z biblioteki.


- "Lolita" Vladimir Nabokov
- "Dziecko piątku" Małgorzata Musierowicz
- "Pulpecja" Małgorzata Musierowicz
- "Noelka" Małgorzata Musierowicz
- "Brulion Bebe B." Małgorzata Musierowicz
- "Opium w rosole" Małgorzata Musierowicz
- "Odwrót, do cholery!" W. E. B. Griffin

2. Od Biblionetkowiczów



- Arturo Perez-Reverte "Terytorium Komanczów"
- Vincent V. Severski "Nielegalni"
- Regine Pernoud "Kobieta w czasach katedr"
- Gustaw Morcinek "Przedziwne śląskie powiarki"
- Gustaw Morcinek "Jak górnik Bulandra diabła oszukał"
- Olga Romańska-Malina "Bunt literatów"

- William Styron "Wybór Zofii"
- Theodore Zeldin "Intymna historia ludzkości"
- Andżelika Piechowiak "Koty i ich sławni ludzie"

3. Z półki


- W. E. B. Griffin "Zabójca"
- George Bidwell "Ostatni rycerz króla Artura"
-Rene Nelli "Życie codzienne katarów w Langwedocji w XIII w."


Trochę się nazbierało. Pozostaje tylko czytać.

----------

* Zdjęcia są mojego autorstwa.

3 komentarze:

  1. Ciekawią mnie ci "Nielegalni". Trochę mnie zniechęciło reklamowanie tego jako "polskiego Milenium", ale może mimo to jest to fajne?

    Widzę też dużo Musierowicz, zapraszam z linkami do Wyzwania Miejskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tej książki. A "Millenium" jeszcze nie przeczytałam. :(

      A linki podrzucę, postaram się coś wyszperać. ;)

      Usuń
    2. Nielegalni nie mają nic wspólnego z Millenium, poza tym, że to thriller i że są mężczyźni ;P O ile Millenium bardzo przypadło mi do gustu, o tyle Nielegalni upiornie mnie znudziło.

      Ale jak będziesz chciała, to po Mafii możesz ją pożyczyć ;-)

      Usuń