sobota, 8 kwietnia 2023

467. Czytelnicze podsumowanie marca 2023

Z lekkim opóźnieniem robię krótkie podsumowanie czytelniczego marca.

Przeczytałam tylko dwie książki:

5. "Wiatr od wschodu: Śląska powieść sowizdrzalska" Augusta Scholtisa;
6. "Wojenne siostry" Agaty Puścikowskiej.

W ubiegłym miesiącu pojawiły się też, tradycyjnie, książki, które zaczęłam czytać, a jeszcze nie skończyłam. A są nimi:

- Biblia
- "Wołanie w górach" Michała Jagiełły (chociaż do niej wracam)
- "Operacja 'Lawina': dzieje przemilczanej zbrodni UB" Macieja T. Nowaka (skończyłam czytać w kwietniu;
- "Lista nieobecności" Michała Pawła Urbaniaka.


Nowościami na półce chwaliłam się w tym poście. A kwiecień zapowiada się dobrze. Mam nadzieję, że taki będzie. ;)

2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa książki "Wojenne siostry".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa książka z historiami kilku sióstr zakonnych o ich działaniach w czasie wojny, a te wymagały niewątpliwej odwagi.

      Z książek Agaty Puścikowskiej czytałam jeszcze "Waleczne z gór". "Waleczne..." są, moim zdaniem, nawet ciekawsze. W każdym razie warto poznać bohaterki obydwu książek.,

      Usuń