wtorek, 4 października 2022

452. Podsumowanie września 2022

Październik trwa w najlepsze, a ja oczywiście mam  poślizg w napisaniu podsumowania. To pewnie dlatego, że wrzesień był taki sobie pod tym względem. ;)

Przeczytałam i oceniłam aż trzy książki:

27. "Miki i Kraina Pradawnych" D.-P. Filippiego i Silvio Camboniego;
28. "Cmentarz na Pęksowym Brzyzku" Macieja Pinkwarta - chociaż to akurat jest przewodnik z licznymi fotografiami i biogramami znanych, którzy są w tym miejscu pochowaniu. Na pewno jest to interesująca pozycja dla miłośników gór i Zakopanego.
29. "Daltonowie wciąż uciekają" Rene Goscinny'ego i Morrisa.

Zaczętych mam jak zwykle więcej niż przeczytanych. Typowe łapanie dziesięciu srok za jeden ogon. ;) Są to:

- Biblia - tradycyjnie
- "Wołanie w górach" Michała Jagiełły - poczeka na dłuższe jesienne wieczory;
- "Wywołanie ogólne... (wspomnienia krótkofalowców) Ryszarda Reicha;
- "Księżyce Jowisza" Alice Munro;
- "Nieodkryte Bieszczady istnieją naprawdę" Barnaby Mądreckiego.

Nowościami na półkach chwaliłam się w tym poście. :)

A jaki będzie październik. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz