sobota, 27 lutego 2016

224. Stosik lutowy

Luty szybko mija. I przyznaję, że wcale mnie to nie martwi. Martwi mnie jedynie, że w tym miesiącu nie zabrałam się na napisanie notki o konkretnej książce. Cóż. Nie ma o konkretnej książce, więc będzie stosik. Nawet mam się czym pochwalić. ;)

Na początek książki kupione:



- "Czas honoru" W. E. B. Griffina i Williama E. Butterwortha IV - w końcu doczekałam się premiery. 
- "Miasto ryb" Natalki Babiny - książkę czytałam już dość dawno temu, ale wspominam ją na tyle dobrze, że postanowiłam kupić. A że była za 7 zł...
- "Stadt Theater in Bielitzr" Jacka Kachela - lubię książki tego autora. Całkiem ciekawie pisze o historii regionu. ;)

Książki kupione opisane, więc teraz czas na książki pożyczone od Biblionetkowiczów.


Od góry:
- "Podróż przez Niemcy" Wolfganga Büschera;
- "Okupacja od kuchni. Kobieca sztuka przetrwania" Aleksandry Zaprutko-Janickiej;
- "Cesarz Ameryki" Martina Pollacka;
- "Moja babcia, Niemcy i wojna" Janiny Wieczerskiej;
- "Zwierz w łóżku" Doroty Sumińskiej.

Kolejka nieco się zwiększyła. Na szczęście w bibliotece miałam dość silnej woli i nic nie wypożyczyłam. Ale nie ma co się rozpisywać, lepiej poczytać. ;)

2 komentarze:

  1. Czytałam "Okupację od kuchni" - można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń