wtorek, 1 października 2013

37. Małe wyzwanie - czytam słowiańskich pisarzy

Postanowiłam nieco lepiej poznać literaturę krajów słowiańskojęzycznych. W związku z postanowieniem liczę, że każdego miesiąca uda mi przeczytać choć jedną książkę, której autor pochodzi z kraju słowiańskojęzycznego. A żeby nie było monotonnie, co miesiąc głównym bohaterem będzie inny kraj lub inny okres powstania książki.

I choć z polską literaturą nie jestem na bakier, to pierwsza będzie:

 Polska
(Książka napisana po 1945 roku).

Jakby ktoś miał ochotę się przyłączyć, to zapraszam. ;)

2 komentarze:

  1. Postaram się, bo również mam braki, a chciałabym poczytać Czechów i Rosjan. A skoro planujesz polskich autorów, to może uda ci się załapać na moje wyzwanie: http://krakowskieczytanie.blogspot.com/2013/10/podsumowanie-wyzwania-we-wrzesniu-i.html?showComment=1380657294022#c8622511318617932414

    Tak czy siak - kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że da się oba połączyć. ;)
      Tylko muszę pomyśleć, w jakich ksiażkach są śląskie miasta. :)

      Usuń